dinsdag 19 februari 2019

Keukenblok plaatsen


Het hotbed heeft al gelijk visite van de honden gehad. Ik heb zo goed mogelijk alle plantjes weer goed gezet. En gelijk het plastic erover. Het was nog wel even nadenken hoe ik dat vast kon zetten. Uiteindelijk heb ik er stenen op gelegd. Hopelijk weerstaat het de harde wind die we hier soms hebben. Misschien nog een touw kruislings eroverheen spannen.
In het vrije deel van het hotbed heb ik nog wat oud bloemen- en groeten zaad gezaaid. Hopelijk is het niet te oud en komt er nog iets van op.
Achter het hotbed heb ik nog een bak gemaakt. Misschien doe ik daar ook nog wel plastic over. Maar voorlopig staan er knoflook en wat uitjes in. Met wat vogelgaas probeer ik de honden eruit te houden. En achter in de kippenren heb ik een compostbak gemaakt. De kippen kunnen daar dan ook lekker in scharrelen.

Verder is er hard gewerkt aan het keukenblok. Waterleidingen en afvoeren verplaatst en geplaatst met hulp van een vriend. Het is allemaal nog niet zo simpel. Drie kranen en afvoeren. Dan nog elektra aanleggen en stopcontacten. Er komen veel apparaten te staan die nogal veel stroom gebruiken. Daarom moeten er meerdere groepen gebruikt worden. En dat brengt gaten boren met zich mee door een behoorlijk dikke muur. Er is ook weer veel tijd gaan zitten in boodschappen doen. Het keukenblok op zijn plaats zetten was ook nog wel een dagje werk. Gelukkig hebben we daar ook weer hulp bij gekregen. Nu de afwerking nog. Daar zal ook nog wel de nodige tijd in gaan zitten. Maar al met al is er deze week veel werk verzet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten